night storm

Hej på er! Igårkväll skypade jag med min bästa vän och hennes bästa kompis, var allt för länge sedan vi sågs via skype! Klockan 5 drog jag, lauren och josie till anna, vi gjorde iordning oss, drog och åt på red Robin, skit goda kycklifileer där med pommes!!! Sen drog vi till night storm, det är en dans för high school studenter. När jag gick in där, var det precis som att gå in i rummet där baby bär in meloner i Dirty Dancing. Det var alltså grinding, men det var kul. Vi dansade i ca tre timmar, drog sedan till Taco bell och mötte upp Dylan, sen vid halv ett drog vi oss hemmåt. Vi alla sten somnade och jag, lauren och josie äkte hem runt nio. Nu ska jag klä på mig och sedan drar vi till Dubuque för att åka skrdskor, sen till min värdmammas syster! Ha en fin tisdag allihopa, pusss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0