north face


Denna jackan fran North Face kostar 250 dollar. Det ar typ en san jacka jag letat efter i jag vet inte, 2 ar? Louise, du vet precis vad jag pratar om!!! behover ju en sadan har jacka, har en vinter jacka men den kan jag ju inte riktig gora saker med. jag ska ju aka massor med skidor och sant i ar, aaah ska bli sa kul! aja, nu ska jag gora nagot, ojj klockan ar snart 9. ne vet ni, jag ska ta bort sminket och borsta tanderna sen sova. taggar som faaaan for pa fredag ska jag och tva andra utbtisar har i dyersville, fran danmark och switzerland, satta oss pa ett cafe i nagon timme!! yess, vi ska ha lite europe-kvalitets tid, sitta pa cafe i timmar ar hur underbart som helst, inget kan dock sla europeiska cafen ♥


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan hoppsan! :D

Har du en iphone eller känner någon som har det som du vill överraska med en liten present!?

Då är det så att jag lottar ut ett valfritt skal till en vinnare på min blogg! :D http://cjssong.se/2011/december/vinnare-av-biobiljett-samt-ny-tavling.html

Chansen att vinna är för tillfället ganska stor då ingen är anmäld än och man behöver inte ens skriva om tävlingen på bloggen! Nice va!? ^^ Skynda dig och va med! :)

Hitta dig för övrigt på bloggriket. ;-)

xx Cajsa

2011-12-15 @ 19:08:59
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0