sorry guys

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Denna veckan har jag ju haft massa finals, och finals veckan betyder att vi börjar 8.30 och slutar runt kvart i två. I måndags hade vi 1st, 2nd och 3rd period finals. I tisdags hade vi 4th som jag inte hade nagot test i, 5th och 6th period finals. Idag har vi 7th och 8th men jag har free i båda dom klasserna så igår tog jag jullov. Dock är mitt christmasmood heltborta, för mycket stress kring julklappar tycker jag. Speciellt nu med en ny familj att ge tillocksa, det blir dubbeltså dyrare plus att dom spenderar en hel del på varandra har. Jag har bara min näst äldsta värdsyster kvar, Abbie, att köpa till. Och jag kanske måste köpa nagon mer liten grej till min äldsta värdsyster Morgan, känns som att jag har för lite till henne. Men om jag ska räkna ut hur mycket jag spenderat på min värdfamilj så är det väl runt 140 dollar, omg. det är runt 800 kr, ne jag ska nog inte vara med på klockan till min värdmamma som skulle blivit 30 dollar för mig, ne jag ska köpa ett till ljus tror jag! det blir billigare.
En jobbig sak här borta med att vara utbytesstudent och utan föräldrar är att man får nastan betala varenda litet öre av det man köper här. Var enda liten sak man behöver, och tro mig, det kostar som fan. Jag ligger typ redan under, varje månad har jag 30 dollar för mobil, det var det billigaste jag kunde få, maten i skolan kostar mig, det kostar 1.90 dollar för marje lunch, och äter man varje dag och en månad så blir det 250 kr i månaden. Aja, det är bara lite sånna småsaker som gör att man inte riktigt kan vara glad och avslappnad fullt ut, för det är nagot man tänker och oroar sig för varje dag, pengar alltsa. Det tar ju trots att omkring 1 dag för mina pengar att föras över från sverige..Nu tänkte jag steka två ägg och sen duscha, nej jag ska kolla alla julkalendern+klipp jag missat, typ 10
Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Denna veckan har jag ju haft massa finals, och finals veckan betyder att vi börjar 8.30 och slutar runt kvart i två. I måndags hade vi 1st, 2nd och 3rd period finals. I tisdags hade vi 4th som jag inte hade nagot test i, 5th och 6th period finals. Idag har vi 7th och 8th men jag har free i båda dom klasserna så igår tog jag jullov. Dock är mitt "christmasmood" heltborta, för mycket stress kring julklappar tycker jag. Speciellt nu med en ny familj att ge tillocksa, det blir dubbeltså dyrare plus att dom spenderar en hel del på varandra har. Jag har bara min näst äldsta värdsyster kvar, Abbie, att köpa till. Och jag kanske måste köpa nagon mer liten grej till min äldsta värdsyster Morgan, känns som att jag har för lite till henne. Men om jag ska räkna ut hur mycket jag spenderat på min värdfamilj så är det väl runt 140 dollar, omg. det är runt 800 kr, ne jag ska nog inte vara med på klockan till min värdmamma som skulle blivit 30 dollar för mig, ne jag ska köpa ett till ljus tror jag! det blir billigare.
En jobbig sak här borta med att vara utbytesstudent och utan föräldrar är att man får nastan betala varenda litet öre av det man köper här. Var enda liten sak man behöver, och tro mig, det kostar som fan. Jag ligger typ redan under, varje månad har jag 30 dollar för mobil, det var det billigaste jag kunde få, maten i skolan kostar mig, det kostar 1.90 dollar för marje lunch, och äter man varje dag och en månad så blir det 250 kr i månaden. Aja, det är bara lite sånna småsaker som gör att man inte riktigt kan vara glad och avslappnad fullt ut, för det är nagot man tänker och oroar sig för varje dag, pengar alltsa. Det tar ju trots att omkring 1 dag för mina pengar att föras över från sverige..Nu tänkte jag steka två ägg och sen duscha, nej jag ska kolla alla julkalendernklipp jag missat, typ 10. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0