förväntansfull

Har precis kommit hem från tandregleringen och det gick bra, tog bort min tandställning! Om 50 min hämtar farmor upp mig för att åka till vårdcentralen och ta mer vaccinationer.
Jag har tänkt lite (wtf? lite, hela jävla tiden) på min resa till USA som närmar sig med STORM STEG by the way och jag har så jäkla lite tid kvar känns det som! Jag menar, imorgon åker jag till Öland med mamma och den familjen i en vecka, sen kommer jag tillbaka nästa lördag och på måndagen börjar jag jobba. Då kommer jag jobba i tre veckor (om jag hinner, slutar jobba 29 juli men har ju fått preliminärt avresedatum 26-28 juli) och sedan är det Augusti och då sitter jag antingen på planet till USA eller sitter ivrigt på mitt rum och är nervös som fan för att typ gå ner och äta med dom eller något haha! Och innan allt det måste jag packa, HUR I HELVETE SKA JAG PACKA FÖR TIO MÅNADER? Jag som inte ens kan packa för en vecka utan att överdriva.... När jag kommer hem från USA så har ju vi flyttat också, här hemma hos pappa där jag bor alltså. Då bor vi icke i Östermalm, nej då är vi Skultorpbor! Så jag måste packa allting i flyttlådor så att när jag kommer hem från USA så ska mitt rum vara helt tomt i det nya huset, bara mina flyttkartonger med my stuff i och så ska vi handla nya saker och så DÅ när jag kommer hem... Så det känns som allt går så jäkla fort, jag hinner liksom inte ens slappna av innan jag åker, typ. Men allt kommer lösa sig, på torsdag har jag ambassaden överstökat och då kan jag slappna av lite på den fronten! Så nu väntar jag väl mest bara, efter familj och placering då! Fan det är helt jävla cepe sjukt, jag väntar varje jävla dag på att jag ska få familj men jag lovar er, när jag väl får familj kommer jag bli så jäkla skrajj, jag har ju fortfarande inte riktigt fattat att jag ska åka ännu, och det känns rätt jobbigt för då kanske allt kommer som en stor bomb med sen...
Ne men vafan, nu ska jag packa lite och göra mig redo för Ölaaand! Hörs senare, BY ♥
Cambridge, MA Boston! Skulle vart illlgött att hamna här, men som sagt, inga förhoppningar :D

Kommentarer
Postat av: johanna

vart på öland är du? :)

2011-07-03 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0