i'm not bored at all

Vad blir ditt namn baklänges?

aileme
Har du gjort en snöängel i år?
tror jag nog att jag har
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
aldrig legat på sjukhus
Har en dröm gått i uppfyllelse?
absolut
Tycker du att sengångare är söta?
han i ice age är gullig
Har du någon gång testat karate?
nej 
Första sporten du gick på?
fotboll
Minimorötter eller pommes frites?
pommes frites
Vad längtar du mest till just nu?
att få ett hem i usa, en hostfamily
Hur gammal har du tänkt bli?
97
Har du haft vattkoppor?
yes
Vad drömde du inatt?
jag drömde inget inatt(?)
Vilken tv-serie är bäst?
beror på vilken genre, one tree hill är grym, med friends är bäst i komedi.
Vad åt du senast?
en nutella-macka
Vad är du mest rädd för i hela världen?
att ångra något jag inte gjort
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
om jag har tråkigt, ja
Snyggaste läraren?
aldrig haft någon snygg lärare
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
absolut inte, borde jag?
Riktig gran eller plastgran?
plast
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt
Godaste drickan till frukosten?
apelsinjuice
Har du spelat tjej i en teater?
ja
Har du gråtit i skolan nån gång?
ja
Hur tar du dig till jobbet?
cyklar/pappa kär mig
Sjunger du på toa?
vem för inte?
Vilken färg har din jacka?
grön, svart skinn och jeansblå
Använder du långkallingar?
när jag åker skidor
Är du höjdrädd?
vågar inte hoppa 3an
Vilket land vill du åka till?
varenda land på hela jorden
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
när jag läste en utbytis-blogg (beatrice) som skrev att hon brukade gissa när brödet skulle komma upp ur brödrosten, hon undrade om det bara var hon som hade cepe barndomsminnen. (märkte nu hur roligt det lät...)
Vad ska du göra NU?
fortsätta med dett
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nej vi slutade att prata i lördags
Har du sett din bästa vän gråta?
ja det har jag
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
no fucking idea
Har du fått någon komplimang idag?
ja, stackars jävel som inte fått det
Har du varit med i en rättegång?
nej
Är du polare med grannarna?
kurt och eskil, vilka polare. men ja hos min mamma, andreas-gammal bästis, robin-gammal pojkvän och alice-barndomsvän 
Vilka språk talar din mamma?
svenska och engelska
Vilka länder har du bott i?
sverige, men snart också USA
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
förra söndagen
Har du däckat/spytt för att du druckit?
nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
ne men vill göra det, haha ser så cepigt ut
Suger det här?
lite, ja
Har du varit på stranden?
ja
Har du haft en stalker?
nej
Minns du din/dina musiklärares namn?
varenda en
Hur bra är din syn?
jag ser, men mina ögon måste anstränga sig utan glasögon vilket leder till huvudvärk
Har du varit på ett party?
party, haha ja det har jag väl
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
hell yeah
Har du varit utomlands?
si
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
bara varit på ett, min pappas och styvmammas
Var är dina syskon just nu?
dom är i lidköping hos mammi
Vad var den senaste drömmen du minns?
orkar inte tänka efter
Vilken tid gick du upp i morse?
07.01
Vad ska du göra i helgen?
jobba (för sista gången på ett år) och kanske festa
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
mobilen är downstairs
När var du riktigt sjuk senast?
don't remember
Vem är den senaste kändisen du tog på?
erik i emd förra året
Vad finns i din bakficka?
ingenting
Har du färglinser?
nej
Vad gjorde du kl 2 inatt?
jag sov
Vad är det första du gör på morgonen?
tar med mig kläderna upp till badrummet och kissar
Vad ska du göra efter det här?
oklart i nuläget (ellen, hahaha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahahahahhahahahahahaahahahahaahahhaa...

2011-07-25 @ 19:12:22
URL: http://eellenduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha robin-gammal pojkvän, du kan inte äns kalla det pojkvän ni pussa ju inte äns varandra plus att ni va små xD

2011-07-25 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0