mellan alla dagar

Hej på er! Är hemma i Skövde igen, tog tåget från Kalmar runt 19 och kom hem l elva. Ska fixa lite inför imorgon och sedan sova, tåget går 7.47 imorgon till Stockholm. För er som inte vet så ska jag till Ambassaden imorgon, och har varit på Öland med familia så fick ta tåget från Kalmar till skövde nu ikväll, sen efter ambassaden tar jag tåg från Stockholm till Kalmar. Så ska alltså tillbaka till Öland imorgon, har hemlängtan som en jude men kommer ju hem ordentligt på söndag. Skööönt! Sen på måndag börjar jag jobba...
Nu måste fan jag sova, ska upp kvart över 6 imorgon, hörs på söndag.Peace
söta erro och jag!

Kommentarer
Postat av: Erica

hur kommer det sig att du alltid lägger upp så hemskt snygga bilder på mig? PUSS

2011-07-07 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0