present-förslag

har tänkt lite på presenter till min värdfamilj, som jag fortfarande inte fått än, men det är lite svårt att bestämma utan att veta vem det ska vara till.
några förslag:
  • smörkniv(ar) med svenskt motiv på
  • osthyvel
  • skiva med typ typiskt svensk musik
  • receptbok - antingen gör jag en själv eller så köper jag en
sedan så finns det väl inte så mycket mer jag kan köpa innan jag vet familj, ska såklart köpa svenskt lösgodis och så men ah det är u inga "presenter" direkt.

Kommentarer
Postat av: Isa

Haha jag vet inte, alla tycker jag är så underhållande själv vet jag inte varför. :))

Vad segt att du inte har fått placering ännu, vet inte hur det funkar med EF men vet du vilken region eller stat du ska till ännu? :D



btw såg jag du länkat mig så jag länkar tillbaka :D

2011-07-25 @ 22:17:30
URL: http://isaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0