söndagsmys

sitter i sängen och myser med min lilla pluttis ♥ tänkte bädda sängen nu och sedan lägga mig och sova, imorgon är det jobb 8-16 och mer planer har jag inte. haha kan även tillägga att jag har rapat bullar hela dagen, (så jävla gött, bara jag som tycker det?). jag och emelie ställde oss med mammi och bakade, åt typ 7 "råa" bullar, alltså bulldeg med kanel på, och typ 4 gräddade bullar. haha så nu behöver jag inte äta bullar förens jag kommer hem från USA igen :)
sängen väntar,  xoxo

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

sv; Förlåt för att jag inte svarat tidigare men har varit i Skåne och bara haft iphone tillgänglig. Tyvärr var det inte jag som köpt den skämtboken och vet heller inte vem det var som köpt den till sin värdfamilj. Men det låter som en väldigt bra present!

2011-07-25 @ 16:41:07
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0