to do

vill ni vet en tråkig sak? (det var ingen fråga) jag har slutat kolla min mail 30 gånger om dagen, kollar inte ens varje dag längre. jag har alltså gett upp hoppet om att få familj, jag vet det låter tragiskt... men vafan, jag åker preliminärt om 16 dagar och jag har no idea om vart fan jag ska bo eller hos vilka jag ska bo!
har även "lite" saker att göra innan jag åker också, det jag kommer på nu är:
  • packa
  • köpa kamera
  • köpa ett par nya jeans så jag har ett par ljusa med mig
  • gå till frissan (mamma, will you pay for me?)
  • köpa en dagbok - denna veckan, vill börja skriva innan jag åker, i usa och lite efter. kan bli jävligt kul att läsa när jag är äldre
  • säga hejdå till alla mina kompisar - funderar på om jag ska ta med tjejerna till karstorp och grilla en sista gång tillsammans eller något
  • säga hejdå till min bästa vän, familjen (I'm going to cry YOU a river)
  • be pappa fixa min dator - ska få lollos (läs styvmamma) minilaptop som pappa ska ominstallera så den blir "ren"
  • göra kopia av senaste betygen
  • packa ner mitt liv i flyttlådor
  • ha avskedsmiddag med släkten - måste ha två, en hos pappa och en hos mamma....
  • göra mig mentalt redo inför te big trip to the us
  • gråta a second river
  • köpa presenter till värdfamiljen vart den nu är
  • försöka slappna av- stressig som FAN
  • bestämma vad jag ska ha för handbagage, om jag ska ha EF väskan (nejnejnejnej så fuuuul) eller EF tshirten (vill inte komma fram till familjen med en jävla EFtshirt på mig men...) ska jag köpa en ny väska eller hur fan ska jag göra?? vill ha den svart från chicy med guldnitar på botten samt en snygg brun väska med långt axelband, lollo har en snygg brun väska med korta handtag som jag en gång lånade, och hade ni varit min låtsas mamma så skulle ni vetat om att om hon lånar ut en sak till mig, så får hon den inte tillbaka i första taget, har bl.a hennes apsnygga svarta fransväska (måste med till usa!!!) och svart/vita skjorta som också måste med till usa

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej :)

Jag länkar dig självklart! :) Jag åker också med EF, och jag håller med om att väskan är fulfulful! :(

2011-07-11 @ 22:52:26
URL: http://emmysbloggland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0