travel kit

idag åkte jag och mamma till stan och handlade lite småsaker. vi köpte ett litet travel kit, på apoteket var det ett erbjudande för reseprylar så vi köpte lite småsaker jag kan behöva under resan :) köpte även min första present :) eftersom jag inte har fått någon familj än så kan jag lika gärna säga vad det är, det är en ljushållare eller vad fan heter det?:P det är i alla fall ett typ glasklot med lite vitt i från k o s t a   b o d a! :) håller även på att göra en egen receptbok till dom :) tror dom kommer uppskatta att man lagt ner energi och tid på att göra ett själv!!


haha oj vad stora sakerna ser ut att vara (dom är typ 10 cm)
flux - tandkräm - ihopfällbar tandborste(grymt bra) - shampoo/balsam - tom flaska jag ska fylla med bod lotion. köpte även dessa saker för att kunna ha med i necessären och så när jag tränar efter skolan osv, det är ju bara att fylla på shampoo flaskorna så, skit smart!! allt detta är köpt på apoteket if u wanna know!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har köpt sverige muggar, dalahästservetter med dalahästhållare,söt spargris till min lilla syster och lite andra presenter till stora systern för hon fyller år :) så ska jag nog köpa lite mer sverigegrejer, det kan även du göra för det behöver man inte ha familj för :)

2011-07-27 @ 22:07:32
URL: http://mizgin.devote.se
Postat av: Linda

Hahah jadu. Jag är lite av ett mongo. Det går ju fan inte att göra normala, balla videoinlägg..

Alltså - helt ärligt vet inte jag vad SLEP-test är heller. Nåt engelskaprov. Hörde att någon hade gjort det från EF men det verkar ju vara vilseledande info.



Läste att du inte heller fått placering. Säger bara en sak: D.A.M.P. (Vill typ seriöst demonstrera utanför EF-kontoret. Tälta där tills de ger mig en. På?) ;)

2011-07-28 @ 01:11:43
URL: http://calinda.blogg.se/
Postat av: by Emma

vart i usa ska du? :)

2011-07-28 @ 22:53:08
URL: http://emmacecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0