united states of america visa

idag kom visumet på posten, så cyklade till stan och hämtade ut det. var lite krångligt först eftersom jag inte har ngåot legitimation förutom passet som låg i kuvertet jag skulle hämta ut... men det gick bra om jag öppnade och visade passet där på plats. EF sa att det skulle ta upp till två veckor, jag fick det efter två arbetsdagar... men det är ju bara positivt :) så nu är nästan allt klart, bara att packa och träffa vänner och familj så mycket som möjligt kvar + att vänta ytterligare någon vecka på familj.... tycker det är jätte läskigt att jag fått preliminära datumet 26-28 juli och sedan inte fått någon familj, och jag vill få reda på om datumen kommer ändras eller inte nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med dig! Jag väntar också på familj och har fått 16-18 augusti som preliminärt avresedatum. Förstår att du tycker det är läskigt att inte ha fått familj och kanske ska åka redan nu i juli. Hoppas du får din familj snart! :)

2011-07-11 @ 18:55:42
URL: http://hannakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0