when is it my turn?

ååh, såg precis att --> amanda darell <-- fått en värdfamilj och placering! jätte glad för hennes skull, det är jag verkligen för jag önskar ju inget annat själv. men samtidigt så känns det tråkigt att det inte var min tur nu, känns som att jag är den enda kvar som inte fått familj.... inte för att det är det (hoppas jag) men ändå. så jävla jobbigt att vänta, och jag blir bara mer och mer frustrerad på att det inte händer något. är rädd för att datumet ska flyttas fram till typ 25 augusti, visst det ska bli grymt att åka men åker helst så tidigt som möjligt. jag menar mitt preliminära var wave 1, 26-28 juli.... åååååh får damp på att jag inte fått familj än! varför händer det ingentiiiiiiing???? är inte så jätte sugen på att få bo hos en välkomstfamilj att åka till, haha lite scary att åka till USA ett år utan att ha en blekaste aning om vilka man ska bo hos under hela året. varför ska jag vara bland dom sista? jag anmälde mig ju för fan maj förra året.... inte för att det spelar någon roll but still, fan får sådant jävla åsnedamp på det här! orkar inte vänta mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (värt att berätta detta för er, ingen annan förutom dom som ska åka fattar ju inte vad jag pratar om ändå)
tur att jag har min bästis jag kan dampa av mig på. love u ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0