blogg-rape?

hahah det senaste inlägget om att jag är en kossa var inte made by me. Tror att amanda är den misstänkte i detta fall, hehe. Fick i alla fall en fråga för någon timme sen...
en tjej  (-) om KOSSAMUUU:
hej! ska du bli en utbytesstudent? vart i usa ska du åka till? isåfall måste jag spara din blogg så jag kan följa dig sen :D haha
Svar: Hej tjejen! Yes jag ska bli eller är en utbytesstudent. Jag åker nu i Augusti och jag skulle jätte gärna vilja ha svaret på din fråga "vart i usa ska du åka", men det har jag inte. Jag har inte fått någon familj än men jag hoppas jag får det nu denna månaden, i juni. Jätte kul att du vill följa min blogg. Hoppas det blir ett roligt år att läsa om :D Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0