det jämnar upp

Hej på er! Varit helt off dom senaste dagarna, jäklar vad det har varit mycket tankar i mitt huvud nu kan jag säga. Igår eftermiddag blev en spontan sleepover med min fina Erica, vi tog små promenader längs gatan på kvällen, kollade på film och pratade. Idag har jag hängt ytterligare en liten stund med henne, varit hos farmor och handlat lite inne på Cubus. Klockan 20.00 ska jag träffa Simon, får väl se vart kvällen tar mig...
I alla fall så åker jag till Grekland imorgon natt! Sååååå taggad! Ska bli så jäkla gött att få komma ifrån allt lite, tänka på annat och bara njuta av sommaren :D Måste börja packa också, haha har inte ens börjat. Men nu ska jag bara slappa lite med syrran och ta det lungt. Hoppas ni haft en fin dag och att den fortsätter så, puss!
I våra bästa dar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0