godmorgon

Jäklar vilken förkylning jag fått, får snyta mig varannan sekund och rösten är inte allt för bra... Skulle inte förvåna mig om jag snart inte kan prata, haha på något vänster så blir jag ALLTID hes precis efter skolavslutningen och precis innan skolan börjar på hösten igen, varje år? Vad är detta!!
Godmorgon på er förresten :) Jag ska strax borsta tänderna och sedan sätta mig på cykeln och trampa iväg till Gun (morfar's syster) för att äta frukost! Sen kör hon in mig till stan, ska ju träffa min bästvän Emelie idag :) Saknat henne jätte mycket, eller jag har saknat oss jätte mycket!! Vädret är ju inte allt för fint idag, men hoppas det blir finare senare...
Kör på svarta byxor och vit t-shirt idag, och mitt halsband som jag fick från Rebecka och Jessica i födelsedagspresent ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0