sunshines

Hej på er sunshines! Kom precis hem från intervjun med SLA tillsammans med Hannah och Linnea :) Det gick jätte bra, eller jag vet inte om fotona blev en aning bögiga men det återstår att se :) Journalisten frågade även oss om vi ville göra en dagbok på några dagar när vi varit i värdlandet ett tag och det kommer nog bli jätte kul!
Ska strax börja packa också, åker ju till mamma om några timmar :) Vad har ni för planer för veckan då? Imorgon ska jag träffa Emelie när hon slutat, tror vi ska sätta oss någonstans vid Lidan och med någon god sallad eller i parken på någon filt och bara umgås om det är fint väder!! Sedan så drar jag tillbaka hit till Skövde på fredag, jobbar ju på lördag morgon och sedan hela söndage...
Men nu ska jag börja packa, ha det fint. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0