A great memory

Haha jag måste bara berätta om ett grymt kul minne från förra veckan. I torsdags närmare sagt. Jag, Emelie och Robin väntade på rese och vi satt och snacka lite. Så kommer en kille och sätter sig väldigt nära robin (vi antog att han var bög) och kollar konstant på robin, blyg var han eller inte. Så börjar robin berätta att han ska på bio med Robin på lördag, och jag och emelie ville skoja till det lite och sa "Åhh vad kul. Är det eran 5:e date nu eller vad är det?" Hehe.. Så fortsätter vi så ett bra tag och när robin ska dra så händer det som vi all inte trodde skulle hända. JAG springer in på pressbyrån med emelie, frågar efter papper och penna och skriver ner robins nummer. Sedan går emelie och jag går till bögen och säger "Här har du robins nummer". Hahah tror du inte vi garva hela vägen hem eller? JAJAMEN. Och dessutom så messar bögen till Robin och frågar efter hans FACEBOOK!!! Hehe där förlängde jag några år på mitt liv. Härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0