at least not happiness

Ååååh jag är så irriterad just nu. Min syster gör mig så jäkla förbannad. Hon är 14 bast och är bitchig och älskar att klanka ner på en hela tiden. Så fort man börjar skratta så är man en stor TÖNT, enligt henne. Just nu längtar jag jäkligt mycket till USA. Att få komma bort från ellen ett tag, och faktiskt kanske sakna henne någon gång. Ne men jag tor att alla som har något syskon fattar.
Har i alla fall tränat en timma idag, sprang en liten längre runda en vanligt och FAN vad jobbigt det var. Sen har jag vår-städat hela mitt rum. Vädrat rum och mattor. Piskat mattor, dammsugit golv, torkat möbler, rensat och bytt ut alla kuddar, påslakan, örngott och lakan.  GÖTT
Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och sätta på ett avsnitt one tree hill. Imorgon jobbar jag hela dagen. Jo juste, jag och pappa kollade på en sån man boxar på också, som man hänger upp i taket. Vi ska nog köpa en till mig, så jävla bra träning och tycker det är så kul med boxning  :) Godnatt
ps. glömde kamera-sladden hos mamma så kommer bilder imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0