En dag kvar

Sitter i köket nu och har ätit kvällsmat, imorgon är det den sista dagen på praktiken. Kan ju inte säga att jag är jätte lycklig för att komma tillbaka till skolan med prov och läxor men det funkar.
Har bara jobbat, ätit och pluggat idag. Eller pluggat och pluggat, kollade första orden på engelskan. Nu är jag i alla fall jätte trött så jag ska göra mig redo för sängen och lägga mig ner och läsa. Läser just nu The railway children i engelskan, hyfsat bra faktiskt! Hörs imorgon bitti och kanske senare på kvällen, stannar hos emelie över natten på fredag♥ C.U
Saknar dig så jäkla mycket emelie, ska bli så härligt att träffa dig imorgon- Älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0