every sunday

Helloo Allihopa! Vilken morgon alltså... vaknade runt kvart i 8 och åt frukost med Emelie och plockade i ordning lite. Nu har hon tagit bussen hem och idag är jag för en gångs skull, LEDIG!! Ska städa lite i mitt rum, sen plugga medicin och efter det ta en rejäl PW.
Katten har kissat i min soffa också, så var tvungen att torka upp det, fyfan.  Hejdå soffa!!
Annars blir dagen lugn, har som sagt prov i medicin imorgon så det är väl det jag måste ägna in dag åt.
Igår kväll så åt vi tacos och kollade lite på melodifestivalen, synd bara att Eric vann, aja sverige lär la inte vinna i alla fall!
men ska ta dammsugaren och suga upp lite damm, ha en fin söndag så hörs vi ikväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0