exotic snacks

Jag brukar ofta gå runt och tänka "Hur onyttigt/nyttigt är det här egentligen"? Så när jag har en dator tillgänglig så blir det ofta att jag går in på chattforum och kollar när andra argumenterat om det. NU äter jag naturgodis, som förut var cashewnötter för mig. Nu innehåller påsen mest nötter indränkta i yoghurt... Så därför kollad jag upp det, och jag fick precis reda på att det är lika onyttigt som vanligt godis. Eller sorry, det ger lika många kalorier som vanligt lösviktsgodis. Självklart är det ju bättre då det har nyttigare fetter osv men det ger lika mycket kalorier. Det blir jag ganska besviken på faktiskt (okej det är yoghurt på, what did i think) men jag trodde inte det va så likt som lösviktsgodis.
Ville bara berätta det, för er andra som inte visste det. Ska tänka på det nu, att jag bara ska köra naturella cashewnötter istället! C.U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0