feels like a fat boy feels everyday

Uuuuuusch. Varför äter man godis, har inte ens ätit mer än 4 godis bitar men jag ångrar dom helt och hållet. Jag tror jag har blivit så van vid att jag inte äter skräpmat och annat onyttigt längre, i alla fall inte ofta. Så vaje gång jag äter det mår jag jätte illa. Jaja, ska borsta gaddarna och sedan lägga mig i sängen och läsa. Hela veckan har varit så himla jobbig och varit jätte trött hela dagarna (tror det är p.g.a. järnbrist) så att sängen blir min fredags-dejt är inget annat än lycka. Vi hörs imorgon, C.U
En bild på mig och mina fina vän Alice från i somras, hah vi båda garvade så att vi lipa idag när vi träffades åt allt vi gjort för några år sedan osv. Ni skulle bara vilja veta, haha! Puss på henne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0