I'm grateful

Dagen har varit bra, masserade två damer och fick med mig en honungs tvål hem, tack söta Susanne♥
Vid sex tog mami och jag en promenad på cirkus 3 km i spåret, det satt gött det eftersom jag hade en liten godispåse med mig hem! :) hehe..
Annars mår jag bra, hur mår ni då? Är förövrigt jäkligt glad. På allt i livet just nu. Ingen skola, härligt jobb och härliga vänner. Dock så har jag en ovänn, mr huvudvärk. Han har besökt mig i tre dagarn nu och tror det kan bero på för alla dofter på jobbet. Han gillar dom, så imorgon blir det inget jobb för mig. Ska stanna hemma och göra huvudet fri från alla dofter.
Eller hemma och hemma, vid ett tar jag cykeln till stan för att umgås med henne och ta en lång springtur längs lidan, floden som slingrar sig genom vackra lidköping! :) Men nu ska jag nana, hoppas ni haft en fin dag allihopa. Hörs imorgon bitti när jag vaknar Pusss
Lidköping i slutet på Januari. Detta är alltså Lidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0