inspiration? no thanks

Hej på er! Alltså omg vad min blogg har blivit tråkig nu när jag börjat igen, vet inte ens varför jag började. Det är så himla skööönt att inte blogga, då känner man att man verkligen kan leva livet fullt ut. Men nu när man har den där bloggen, då måste man alltid uppdatera mitt i det roliga, så ska sluta ta bloggen i första hand. Det är ju inte precis så att jag siktar på att bli en "topp-bloggare" utan mer för att jag vill ha det som en dagbok och kunna kolla tillbaka vad jag gjorde under mina dagar :)
Nu ska jag strax äta currykyckling som är min favorit! Imorgon tar jag bussen till mamma och spenderar fredagen med en gammal kompis. Kul att få ta igen lite missad tid ♥
Resten av helgen har jag också planer för, men som sagt, det är i helgen och den börjar inte förens imorgon!
C.U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0