mellanmål

Har nyss ätit två mackor med stekt ägg, och magvärken har redan börjat hahah. Har bara varit i skolan idag, ska inte göra så mycket heller resten av dagen. Kanske kolla igenom lite i medicinen!!
Jo igår när jag hade varit och ute och power-walkat så ringde jag några café som jag har lämnat mitt cv hos osv. i början av Januari. Allas telefoner var upptagna förutom ett café som heter Mejjan. Ägaren är utländsk och när jag kom dit så var hon jättetrevlig, men nu när jag ringde så sa hon " Nej jag vill inte ha några arbetare" och så la hon på? Ja menar, ahah man kan ju vara lite artigare och säga hejdå om man ska framstå som en bra företagare. Aja, vissa människor.
Sökte även sommarjobb på kommunen i både Lidköping och Skövde igår kväll också, gött att ha det gjort. Ska försöka få något annat men det är faktiskt rätt så svårt att leta sommarjobb ibland!
C.U

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: emelia, du har faktiskt lite rätt!

2011-03-09 @ 20:51:15
URL: http://eellenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0