no idea

Ååååh jag orkar inte. Min blogg är så jäkla tråkig nu, och det har den vart sen jag startade den och jag vet inte alls hur man fixar bloggen, har ju glömt av det. Men ikväll ska jag och min syster ha en myskväll så då kanske jag kan fixa det :) Annars mår jag bra, ni också antar jag. Det är ju för fan våååår?? Hur glad? GLAD
Jag är så glad just nu, ni kan inte fatta det alltså. Just nu är mitt liv så jäkla underbart. ALLT är perfekt. Gårdagen träffade jag emelie runt ett och vi köpte en glass och promenerade till hemkompaniet och Ö&B. Köpte en Svart bok man kan klistra in foton i, som ett fotoalbum ni vet utan plastfickor. Så ska bara framkalla bilderna sen är det pyssel som gäller! :)
Hahahha bög jag spillde precis mjölk på min macdator. Men det gick bra, hehe. Aja har inget mer och säga, ska borsta mina tänder nu och sen drar jag till bussen för att åka till jobbet. Förut tyckte jag att det var roligt att borsta tänderna, just nu är det ju bara jobbigt. Aja, är på något sätt på dåligt humör. MEN idag ska mormor bjuda mig på lunch så får väl visa min bästa sida hah :)
Bilder får ni ikväll C.U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0