praktik

Hej på er! Sorry för kass uppdatering men har haft fullt upp hela helgen och i går så var det första dagen på praktiken.
Det gick jätte bra, fick stå i själva affären där folk kunde köpa produkter och boka tider, och svara i telfeon. Sen blev det en kund som inte kom så då hann jag med att massera henne, och tror ni inte att hon tyckte jag var grym eller? JO!! Haha, sen masserade hon mig (jag har ont i hela kroppen just nu) och sen masserade jag en kund :)
I lördags så hade jag en myskväll med familjen och i söndags så träffade jag ju emelie senare, vi tog en fika på stan, en liten promenad och solning. Sedan var det bio för mig med familjen "Hur många lingon finns det i världen". Både skratta och lipa bokstavligt, hehe. Och natten till måndagen så sov jag bredvid emelie, mysigt det!!
Och om 20 min ska jag åka in till stan för att ta bussen till Götene där jag har min APU, hoppas ni får en fin dag- Solen skiner ju och ger oss en värme på 9°C!!!!
Fick en bodylotion av Susanne också, som tack för massagen (: Gurka och Aloe i.
Susanne tog kort när jag fick boka en tid åt en kund, pretty face huh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0