toppen över botten

Heeej jag mår jätte bra!! :) Va ut och pw sen sprang jag mina två km eller vad det är (haha) och jag var helt slut när jag kom hem. Låg ute på våran parkering i typ 10 minuter och vilade, men nu mår jag braa!
Ska strax ta en dusch och sedan lägga mig och kolla på någon film med lite knäckemacka, det låter förjäkla bra i mina öron :) Ska kanske sätta på Spread eller She's the man?? Ja jag vet inte vad jag ska ta..
Neeeej fan, glömde av den dör jävla matten :o aja, får ta dn nu då, och sen dushen och sen film. Eller ska jag ta matten imorgon ? JO men det låter galant emelia! Vilken snilleblixt de dära. hahah jaja, som sagt duscheeen Godnatt ♥
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0