American style

Står i köket och steker världen grymmaste och godaste amerikanska pannkakor, kan säga att nu är jag fan BÄST på det. Jag har alltid undrat hur pannkakorna kan se så fina ut som dom gör på bilderna och så, jag menar när mina är på tallriken ser det ut som ett 10 års gammalt slagfält. MEN nu fan lyckades jag, doms er exakt ut som på bilderna på google!!!! YES I CAN :) Hahaha
Update: Fyfaaaan vad dom är goda. Har bara ätit hälften av vad som var på tallriken och mår redan illa, jag tror lätt att jag kommer duga i familjen i USA med dessa pankakor.... hehe

Kommentarer
Postat av: louise

dina ser fan godare ut än googelbilden ju :D

2011-05-03 @ 16:09:22
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

äckligt

2011-05-05 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0