angående visum

Nu har jag gjort klart nästan alla handlingar man ska göra innan jag kan boka tid hos ambassaden (känner mig ganska efter). Nästa vecka ska jag bara till banken och betala för visumet, sen få en stämpel och sen boka tid :) Hoppas jag får någon tid samma vecka då också.... Nu har jag i alla fall gjort klart den "elektroniska delen" som dom kallar det.
Här är visum informationen, var inne på expert idag och tog visumfoto. Haha fyfan vad dåligt, ett tips till er andra utbytesstudenter som ska åka i år eller nästa år och inte tagit visumfoto än, GÖR DET HEMMA! På papperna står det att man kan gå till expert och göra det, med du gör det bättre hemma. Jag fick beskära, redigera för att bakgrunden faktiskt skulle vara VIT och förminska bilden. aja, 200 spänn fattigare och ett halft visum rikare gör inte mig någonting i alla fall. Jag mår prima jag!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska själv till 99% åka till USA om två år, undrar vad ett visum kostar ungefär, eftersom det inte ingår i avgiften? :)

2012-01-16 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0