några godingar

Till: Mamma 
Sms: Om jag skulle av misstag råka klämma pungen i dörren, skulle du hjälpa mig då? 
Svar: Ja men vad håller du på med där hemma. 

Förklaring: Jag skulle skicka till tjejen och om hon inte skulle hjälpt mig finns ingen kärlek från henne och jag dumpar henne. Mamma får inte hjälpa mig.
Till: Pappa
Sms: Hur får man bort sperma från kattens hår?
Svar: Jag slår ihjäl dig när jag kommer hem.

Förklaring: Han blev galen men coolade ner sig när jag sa att det var ett dumt skämt skom skulle skickas till en vän. Tur att han gick på det
Till: Mamma
Sms: Träningen börjar nu!
Svar: Ja, jag vet.

Förklaring: Haha jag hade precis åkt hemifrån för att gå på fotbollsträningen. Skulle messa Lina, en tjej i laget. Men råkade skicka till mamma. Jag hade ju precis sagt hejdå till henne :)
(vet inte varför detta var roligt men jag garvade så jäääävla mycket)
Till: Mamma
Sms: Jag orkar inte mer. Jag vill bara försvinna. Mamma sitter och dricker med sin nya kille i vrummet igen. Jag orkar inte se henne sitta och kyssa någon annan än pappa när hon är aspackad.
Svar: Flytta då för jag gör som jag vill i mitt liv.

Förklaring: Min pappa gick bort för 6 månader sedan i en sjukdom. Mamma träffade en ny man ganska snabbt och började dricka. Nu dricker det nästan varje kväll och jag orkar in med det. Jag har ingenstans att flytta och vet inte vad jag skall göra. Nu skulle det här smset till min bästa vän.
(fan vad sorgligt)
Till: Mamma
Sms: Vad fan är rövsmör?
Svar: Men fy vad äckligt. Ja vad är det?

Förklaring: Min killkompis sa att jag förmodligen hade rövsmör. Jag skule skicka till en annan vän som ligger precis efter mamma i listan.
Till: Mamma
Sms: Dina tuttar börja hänga märkte jag i dag :P
Svar: Börjar?

Förklaring: Tydligen har mammas tuttar hängt ett tag men mitt sms skulle inte till henne för jag har inte ens titta på hennes tuttar ellerjag bryr mig inte om dem.
(HAHAHAHAH den jag garvade åt mest, fan va klockren)
Till: Mamma
Sms: Luktar du fisk eller ostbågar där nere?
Svar: Tvål? Varför i hela världen undrar du det

Förklaring: Hårdare än så tog inte min mamma det. Det var sjukt pinsamt
Till: Mamma Sms: Är det du som har klippt Tuss i morrhåren? Mamma kommer bli vansinnig?
Svar: Nej, det är väl klart jag inte har gjort! Vad håller ni på med där hemma egentligen?
Förklaring: Jag är 38 år, jag bör ej skicka fel till min kära mamma. Mitt sms skulle till min 15 åriga dotter. /Kristian
Till: Pappa
Sms: Akta dig för hängtuttar.
Svar: Tack men rådet kom 20 år försent.
Förklaring: Vet inte vad pappa menade men jag vet att jag skickade fel.
Till: Mamma
Sms: Såg i går att du hade mer hår på fittan än Juholt har under näsan :) Raka saaa jaaa
Svar: Såg du när jag duschade i går? Och nej jag rakar inte så mycket längre.

Förklaring: Nej för fan berätta inte hur du gör med ditt könshår mamma. Jag skickade ju fel. Fy fan vad illa jag mådde efter det.
Till: Mamma
Sms: Jag skall tatuera två ögon över kuken. Det kommer bli en fin elefant.
Svar: Du är lika knäpp som din pappa.

Förklaring: Har pappa tatuerat sig så? Skitsamma det var jävligt pinsamt att skicka fel till min mamma.
Till: Pappa 
Sms: Visst :D ska bara vänta tills de går o lägger sej ;) <3 
Svar: Jag sover aldrig... 

Förklaring: En kompis frågade om ja skulle med på fest men när ja skulle svara så råkade jag skicka till min pappa. Lite slarvigt.
Till: Mamma
Sms: Tycker det skulle vara fint att få se dig i vita genomskinliga underkläder. :)
Svar: Fy vad du pratar. Jag blir rädd nu

Förklaring: Jag förstår min mamma att hon blev rädd för mitt sms om det nu var så att hon skulle fått det. Det var ju menat till en tjej jag träffat ett tag.
(hahah stackars mamman)
Till: Pappa
Sms: Katter har ju strävare tunga än ett kardborrband. Nu är ollonet sårigt. Fan fan fan.
Svar: Är det Cissi som du förgripit dig på så ligger du risigt till.

Förklaring: Hela smset var ett skämt som skulle till min polare. Nu kom det till pappa som reagerade som han skulle med en sån sjuk sån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0