pyssel

Oj oj oj, statistiken blir bara högre och högre. När jag startade bloggen hade jag runt 5 stucken i början, nu har den kommit upp i 35. Vem fan läser min blogg? haha så intressant kan väl mitt liv inte vara hehe :)
Idag så sprang jag ner till hem&Hobby och sen Japanphoto för att köpa lite saker till mitt fotoalbum :) Bilderna är påväg nu och förhoppningsvis kommer dom idag eller imorgon :)
Detta var vad jag köpte, albumet köpte jag dock för ett tag sen på Ö&B. Ynka 39 spänn, det är ju fotona som ska vara proffsiga, inte själva albumet. Det ni ser framför er är alltså svart album innehållande svarta hårda matta papper. Sedan en självhäftande tejpmanick, ljusgröna glasfärgade blommor, gröna och rosa blommor, vitt broderiband och två pennor, en i silver och en i orange/gul. När bilderna har kommit och jag pysslat klart får ni se resultat :)

Kommentarer
Postat av: HANNAH

JAG LÄSER FAN DIN BLOGG VARJE DAG. Min religion typ... hahah!

2011-05-30 @ 18:08:02
URL: http://hannahlinnea.devote.se
Postat av: HANNAH

Har även länkat din blogg på min bloggeeeey nu :)

2011-05-30 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0