Take care of what you have right here and right now

Jag sitter och lyssnar på What Are Words - Chris Medina (jävla ovanligt emelia) och självklart börjar jag tänka på livet osv, hahaha självklart!!
Så jag kom att tänka på en sak, jag måste börja leva livet fullt ut för fan. Jag kan inte sitta inne och plugga dag ut och dag in (inte för att jag gör det längre, men i höstas). Fast ioförsig så har jag väl det lite, det var ett stopp med festande ett tag, ett lååååångt tag. Men nu är jag back on track igen, kanske lite för ofta nu, senaste helgen både fredagen och lördagen sen helgen innan hehe. Men sen har jag börjat få kontakten med gamla kompisar också, och det är riktigt kul. Nu fan kommer jag leva livet alltså, ahhaha. Så jävla taggad för dom närmsta åren. Detta året är jag så jävla taggaaaad på, den 10:e juni då det är skolavslutning drar jag och tjejor i klassen till en ö med båt och är där över en natt, sen den 23 åker jag till grekland en vecka, 2 juli åker jag till öland en vecka, sen jobb i tre veckor(kanske inte något att tagga för) och sen är det augusti och då ska jag bara umgås med familj och vänner och slappa tills jag åker till usa något datum den månaden!!! :) Sen USA i 10 månader, kommer hem i juni/juli och har sommarlov. Och då mina vänner, vad ska jag göra då? Jo jag ska förmodligen resa mycket och en resa är redan spikad, Londoooon babyyyy!!! med jäkligt sköna brudar.
Så vad säger ni? jag tror icke jag behöver tänka på det här med att leva livet fullt ut för det gör jag så gott det går. Så det så!!! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0