all the right moves

hejsan svejsan. idag i skolan har jag skypat med min bastavan emelie i nagon timme, hur harligt som helst. saknar dig min lelle andra halva.
och guess what? mina ben, lar, ruma, armar och mage ar sa jaaavla möra. hej forjavlig traningsvark imorgon haha! men det ar bara bra att traningen ar igang igen. det ar sa att nu i 6 veckor blir det insanity 2 dagar i veckan och styrke traning med amie i skolan tva dagar i veckan. Sa insanity pa mandagar&fredagar, styrketraning tisdagar&torsdagar. har inte sa mycet mer att saga, huvudvark som vanligt (har haft det varenda dag i over en manad tillbaka). hej

Kommentarer
Postat av: linnis

haha, jag köpte den för 10 kronor på gengåvan i skövde ;)

2011-11-28 @ 23:51:19
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0