alla dessa dagar

ännu en kass dag, gratt och trakigt ute (skulle inte vara fel med lite sno). Thanksgivinglovet ar i alla fall nastan over, har haft ett bra lov med hela familjen hemma. Igar sa kom abbie's kompis ally och dylan (han kom precis hem fran mexico) och jag har spelat just dance i over 7 timmar! mina armar ar spagetthi och kan knappt halla dom uppe langre! nu har i alla fall alla akt hem till deras college sa nu ar det bara jag, lauren och vforaldrar hemma. min vmamma har pyntat hela huset i over 3 dagar nu sa snart ar hon nog klar! saknar snon lite, och vi letar efter lite ingredienser till att baka pepparkakor och lussbeullar! har inte sa mycket mer att saga, imorgon ar det traning runt 5 pa morgonen med amie, far se hur det gar! kram ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Söt du är Emelia! <3

2011-11-28 @ 01:50:47
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/
Postat av: ida

Gud vad fin du är :o

2011-11-28 @ 20:37:30
URL: http://hheyidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0