chocolate chip cookies

Lauren dissa mig i koket sa jag fick baka sjalv, men med hjalp av vmamma linda sa gick det galant. sista platen ar i ugnen och degen smaka jatte bra sa det ska nog bli bra fardigbakade kakor ocksa!!! var pa mass idag ocksa, i en timme. forsta gangen med familjen, var kul att testa. nu ska jag sova, emelie. klockan halv ett pa formiddagen svensk tid finns jag pa skype, aven runt halv tio!!! sa skriv vilken tid du kan om du kan senare pa dagen, tidigast halv tio isf!! love u
Hoppas ni sover och drommer sott, sjalv vet jag inte om jag drommer eller inte langre, har namligen slutat komma ihag det! sa om jag drommer pa engelska eller svenska ar oklart, for jag har ingen aning om vad jag drommer om!
Update: dom ar fucking amaziiingggg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0