~

åå vad jag saknar dig bastavan, finns ingen som du! (bild fran nar vi sags sist och sa hejda...)
Sag att jag fatt tva kommentarer fran min fina basta styvmamma, eller jag vet inte riktigt vad jag ska kalla henne, jag gillar inte att kalla henne for styvmamma eller bonusmamma for hon ar mer an sa, hon ar min mamma, yes jag har tva mammor ♥
Sa mamma2(haha styvmamma far bli mamma2) tyckte minsann min nalle puh-ior humor var rolig, och japp det ar kladerna jag kopt! kopte aven en vit skjorta och en gra vanlig tshirt fran armani!
Just nu har jag kollat lite pa Urban Outfitters hemsida, finns sa himla mycket fint jag vill ha dar ifran! massa saker jag vill bestalla nuuuu! Men ska onska mig mycket mycket pengar i julklapp, endast pengar!!! For det behover jag! Och släkten, feel free to send money if you can!♥


Ikvall lagade min vmamma en jatte god vit tjock potatissoppa med bacon i och massa grejs, var hur gatt som helst! at en knackemacka till det ocksa! Juste jag har ju glomt beratta for er, nar vi drog till Ikea sa kopte jag glogg, knackebrod, skorpor, lingonsylt och nagra pepparkakor! Har pa tva dagar nu inte atit nagot onyttigt, vi kopte en liten korg med clementiner och vi har alltid massa frukt har sa det ar ganska latt att halla sig undan for sot-sma atandet! fast a andra sidan sa har dom ju mycket skit har hemma ocksa, men det gar bra att klara sig utan! Imorgon ska jag till gymmet, forsoka kolla pa mjukisbyxor (lollo, jag tror du behover fora over annu mer pengar for dom 400 ar jag skyldig linda och jag ska forsoka fixa ett par mjukisbyxor for nu ar det for kallt med shorts inne och jeans ar ingen mys-hit). Sen ska jag forsoka baka och gora videoinlagg till er! nepp nu ar klockan 20 over 8 sa jag ska ga upp och ta mig ett glas juice och sedan plocka ordning i rummet och sova! Godnatt ♥
just nu pa tv sa ar det en tjej som heter Emelia, som jag, alltsa med e inte a, emelie precis som jag, skit cooolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0