Erin's colla vagg! ska absolut gora nagot sant har i mitt nya rum hemma i sverige, skit snyggt ju!
from left: amie, mary and anna.
bara i USA man kan ha sa har mycket skol/sport tshirts??
Gardagen var jatte bra! Efter skolan drog jag och amie hem till henne, hon har vardens sotaste hund och bor pa en farm! vi at lite cookie deg och rensade hennes fishtank, hangde i hennes rum, lyssna pa svensk musik (dom alskar basshunter och swedish house maffia), gjorde iordning oss och planerade lite saker infor dom kommande veckorna! Sedan drog vi hem till mig lite snabbt och hamtade lite klader, akte vidare till Erin dar anna och mary var och vi alla gjorde iordning oss och ah bara hangde i hennes rum! vid sex var vi ute pa the highway pavag till Dubuqe for att ata pa HuHot, varldens godaste asian-mat resturang! Man tar en skal med allt man vill ha i, sen massa oljor och saser sen ger man det till kocken och sa har dom liksom en jatte stor rund platta som dom steker maten pa sa star man liksom runt den och kollar nar dom steker maten och sa far man det nar man ar klart. och man far ta hur manga ganger man vill, for mig blev det 13 dollar sa det ar ju lite dyrare men aaaah vad gott!
sen gick vi till bion och kolla pa Breaking Dawn, inte den basta twilight filmen men den var helt okej, eller ah den samsta av alla enligt mig! kom hem klockan kvart over sju imorses for vi sov hos erin och strax ska vi aka till slakten och fira thanksgiving, haller pa och lar mig att spela paparazzi pa piano ocksa, det gar hur bra som helst!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha men såna restauranger finns de ju i Sverige också, ligger typ runt 4 st på bara Sveavägen i centrala sthlm. Mongoliska restauranger är det! :)

kramar

2011-11-24 @ 20:28:03
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0