godmorgon

sitter i skola pa forsta period. the bell kommer ringa vilken minut som helst, japp nu rang den. vanta ska stalla mig upp och be(pray?). klar. fyfaaaan vilken natt. har inte sovit alls bra, har sadan jakla traningsvark och hela kroppen ar öm sa jag har inte kunnat rora mig en millimeter ens i sangen, sa har fatt ligga pa exakt samma plats for det gjor sa jakla ont att rora sig. detta ar fan varsta traningsvarke jag haft, kan inte ens sitta pa toan, i soffan, jag far ont bara jag ror nagot.... aja nu ska jag jobba vidare. pussss♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Vinnarna av dagens blogg kommer ut vid 6 ungefär, så håll utkik på min blogg ungefär då! :) Kram

2011-11-29 @ 15:27:52
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0