laughing hard

Igar sa slutade vi kl 2, sa det var gott. Hade en jatte bra dag!! Pa min 7th period free sa hade jag och amie lotion-war, vet inte hur lange vi garva at det. vi kleta lotion pa varandras klader, vaskor och bocker... haha. sen akte jag och lauren hem, hon akte till banken och jag gick ut for att ga/jogga. Var ute i en timme, vill ju inte pasta att jag gick vilse men det var inte alla ganger jag visste vart jag var hehe! sen nar jag kom in igen sa akte jag och lauren till the grocery-store. vi handla lite, akte hem och satt i koket fran typ 4 till klockan halv nio, haha! vi kolla tv, jag stekte agg och hon varmde soppa, vi at kakor och garva at allt mojligt, dampa och prata om massa saker! sen stack hon till ashley for dom skulle ha lite deep-talk. jag stanna hemma och satte pa systrarna i jeans och sen gick jag till sang. nu har jag atit frukost och tagit en dusch, idag ar det min vardmammas fodelsedag sa vi ska lite senare aka och bowla och sedan ata ute! har dock ingen present till henne, men det har inte lauren heller sa vi hittar val pa nagot bra!!
har far ni lite bilder fran min promenad!!
Alskar att ga runt i USA, alskar trottoarerna, att man ser eckorrar(haha felstavning?) i every other tree och att kunna saga "one block left".

Kommentarer
Postat av: palmis

Ser ut som ett äkta USA-kvarter som man ser på filmerna :)

2011-11-05 @ 16:01:01
Postat av: ellen

ekorrar* haha sötis!

ska du inte fråga om du får kratta och käna lite pengar? ;)

2011-11-06 @ 11:55:27
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0