saturday

Vaknade runt 9 idag tror jag, skypade med emelie i nagon timme och kl 11 sa drog jag, lauren och linda till mormor. Vi at ost, salami och crackers, nybakta cookies och hade det jatte trevligt. alskar att vara hos vmormor, alskar minb vmormor! den skonaste tanten som finns, har en sadan dar skrikig rost som gamla amerikanska tanter ska ha och ar allmant underbar! ni ska nagon gang fa se bild pa henne och hennes hus, aaah alskar det! sen min vmorfar, haha han kommer inte ens ihag vad jag heter men whatever! senare ska jag och lauren till dubuque, formodligen kopa fisk eller skoldpadda, ga in pa walmart och fjanta oss dar sen ga pa bio! ha en fin lordag ♥

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

fin profilbild du har, riktigt söt! :)

2011-11-06 @ 14:03:31
URL: http://patriciaklintebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0