amerika undrar

Har kommer lite fragor jag fatt under dom nastan tva manaderna har!
  • Where comes bananas from? (jag och anna at bananer)
  • Har du black people in sweden? (vi sag nagra black peoples')
  • Do you have pigs in sweden?
  • Do you speak english in sweden? or what language do you speak?
  • Do you know that potatoes comes from the ground?
  • Is everyone blond and blue-eyed in sweden?
  • Is everybody skinny as you in sweden?
  • Do you have vegetable gardens in sweden?
  • Have you ever seen a farm before or is this the first time? (lauras' mom hade sagt att jag maste komma till dom och se deras farm, haha sott)
  • Do your parents understand this if i write this? (min vardmamma skickade presenter till min familj i sverige nar dom fick en son for typ 2 veckor sedan, sa skulle hon skriva ett kort med grattis till eran nyfodde son typ. haha)
Hoppas ni fatt er ett gott skratt at nagon fraga, for vissa amerikanare ar icke allt for allmanbildade!

Kommentarer
Postat av: Uncle Alex !

Goa frågor ju.



Klart du har sett en bondgård, du bor ju på en hos mamma.. :)



Trivs du annars där borta eller saknar du mig massor som vanligt ?



Kram Kram !

2011-10-16 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0