birthday sex

Idag fick jag nastan ovningskora laura's bil, blev bara nagon meter idag sa ska fa gora mer nasta gang!! fick lite kommentarer nar jag skrev om att sluta blogga osv. nej sjalvklart komme rjag inte sluta, och forstar att det ar jobbigt att lasa utan Å, Ä och Ö men eftersom jag inte har nagon egen dator ar det lite svart, och jag vil inte installera nagon sadan bokstav installation pa deras dator! det med liten text ska andras ocksa, ska forsoka fraga petra eller grannen anna om dom kan hjalpa mig med texten och lite andra sam saker. har gjort en till omgang med kladdkaka, idag blir det tacos och efterratt kladdkaka, dom alskar det!! typ min basta kladdkaka jag gjort ocksa, tack vare borren fran nar jag var hos henne senast med jessica!! sa tack borris om du laser detta!! ♥ josi ar har ocksa, nu kom holly och mary! puss

Kommentarer
Postat av: palmis

Har dom aldrig ätit mexikans tacos förut? :)

2011-10-12 @ 16:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0