det luktar stjärt

haha hade glomt av hur man stvara till stjärt, skrev kj istallet for tj... lol. idag hade jag min debatt, det luktade stjärt, typ! nemen sjalva talet gick val bra, bara att tiden var lite dåsig, haha! nu har jag bara slappat har hemma, jag och lauren har kollat pa uptown girls, gjort lite laxor, gossip girl ocj nagra andra serier, just nu ar det pan am! ska strax ga och lagga mig, klockan ar tjugo i tio! har aven kollat runt lite pa Ikeas sovrums prylar, kommer ju fa ett helt nytt rum att inreda nar jag kommer hem och kanner att jag vill ha ett rikttigt "ikea" rum!! godnatt fina ni
ps. vantar galet mycket pa mammas och bonusmammas paket, vet ju ine vad bmammas innehaller men nar jag far mammas sa ska jag och lauren baka kanelbullar med parlsocker!! ah vad det ska bli gott med bulldeg, parlsocker och bulldoft!!
Doesn't this look good? I'm starving! or no kind of not, yesterday i ate my hostmom's chicken over nudles and it was soo good. i love chicken over nudles!!! and now when i'm talking about food it reminds me on apples, cinnamon and sugar!! have to go outside and get some apples tomorrow, for real!! omg i'm gonna dream about food all night long, have a good night everybody!!  xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0