free

har min sista free nu, sitter i bibloteket. slutar om en kvart ungefar. ah jag orkar forresten inte med att ha huvudvark mer, har haft det varje dag i en hel vecka nu. kommer alltid pa eftermiddagarna, och jag tror minsann det ar att mina glasogon saknas. for det kanns typ som att huvudvarken kommer dar ifran, att jag anstrangt mig for mycket! (jag ser utan glasogon perfekt men ogonen maste anstranga sig sa himla mycket sa darfor far jag huvudvark). sa funderar pa om jag ska forsoka fixa ett par glasogon har borta eller hur jag nu ska gora. far prata med mina foraldrar!

amanda, yes beckman high school (BHS) ar min high school jag gar pa!! idag fick jag 5 extra credits i health forresten, igar sa Mr. Correy att om vi tar med vart slakttrad till skolan sa far vi 5 extra credits, sa jag gjorde ett for hand da jag inte har mitt har i USA. gick lika bra det!! hade aven quiz i matte idag, tror det blir en till stickers och 10 poangare dar!! :) ah nu kom The Cave - Mumford and Sons upp pa ipoden, far en att tanka pa pappas foretag MASH Paintball Arena da dom alltid lyssnar pa den dar!

Kommentarer
Postat av: adam

När svarar du på frågestunden ? :)

2011-10-14 @ 23:49:35
Postat av: palmis

Du är så grym som bloggar så "intensivt" emelia. Vet inte någon utbytesstudent som bloggar så mycket så CRED till dig !

2011-10-15 @ 22:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0