gud's vilja

ah jakla huvudvark! har tagit en dusch, rakat mina ben och atit frukost!
Godmorgon forresten! Gud vad kallt det var igar, vi akte dit runt halv sju, innan det sa hangde jag, lauren, laura, josie och mary har hemma hos mig och lauren. vi at kinamat, kolla tv och jag skypade med emelie! nar vi kom till matchen sa gav vi seniorgifts till dom seniors i cross country! sedan borjade matchen, det var freezin' outside! vi vann med 32-0. haha som vanligt, vi ar bast! har nog bara forlorat en enda match denna sasongen :) vid tio var det slut, stod utanfor och prata med massa killar fran football team i trettio minuter, kudne knappt kanna mina fotter! sen drog vi hem till oss, vi var val typ 15 pers har hemma. at pizza, chips och kolla pa say yes to the dress, haha stakars killar! sen drog dom vid halv ett, vaknade pa golvet klokcan 5 och la mig i sangen igen! sen gick jag upp halv tolv idag. vet inte vad vi ska gora idag, kanske paranormal activity men bara kanske!! puss

Kommentarer
Postat av: palmis

Klart dom inte förlorar när du är med i laget sötan :)



Vilka slappa päron du värkar ha där borta i usa, inte alls som jag läst om amerikanska-föräldrar, gött! :)

2011-10-25 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0