ipad 2

idag pa first period sa fick vi leka lite med skolans nya ipads. haha satt pa maps i 40 min och kollade pa min familjs hus, hehe saknar er!
ka
mitt hem i Skovde, dar jag bor 95% av min tid. kanns ju nastan att vara som hemma igen, ute pa djaknevagen.
hemma hos mamma, forsokte se om nagon var ute och lekte, haha fatta vad coolt det skulle vara om man kunde hitta typ mig och lillsyrran ute och leka, lol! saknar dig emma pluttis, 9 ar nar jag kommer hem, stor tjej! vet att du laser detta, alskar dig! ♥
annars idag har det inte hant mycket, efter skolan hade jag practise, sen drog jag, mary, anna och katie hem till migg, lauren jobbade, vi kolla tv och hade slappa i nagon timme, vid halc sex drog vi till grannen som hade pre meet idag, alskar det!! det ar alltsa att hela cross country ganget drar till vard personen dar det bjuds pa massa sorts olika pasta ratter, kakor, brownies och dryck! mtcket mycket gott, tack sa hemskt mycket mason! (som forovrigt korde mig hem for nagon dag sen, kor i 20 miles/hour, haha saaa javla langsamt! nu gor jag laxor och lyssnar pa musik. angels med broken doors kom precis upp, underbar lat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0