†looking forward

nagra saker jag har att se fram emot dom narmsta manaderna
  • Halloween - Hunted House
  • Minnesota - Mall of America & Ikea 4th of November
  • Chicago - Med EF, Lauren(vsyster) & Linda(vmamma) 11th-13th of November
  • Thanksgiving
  • Christmas
Detta ar vad jag kan komma pa for tillfallet! Juste som julklapp till Tom(vpappa) sa har vi barnen (jag, lauren, abbie & morgan) bestallt biljetter till the Bears game i typ Januari eller nagot! Bears ar ett amerikansk fotbollslag som Tom hejar pa!

Nu sitter jag i skolan och har intro application, sen ar det health, theology, composition, lunch, am history, algebra, free & free! :)

Kommentarer
Postat av: men hallå.

Haunted house*

2011-10-14 @ 16:00:29
Postat av: Vendela

Och "where comes bananas from?". Så dålig engelska har väl inte amerikanerna?

2011-10-14 @ 16:01:34
Postat av: ellen

men vafan, herregud, ge er där uppe för fan, har ni aldrig skrivit fel eller, och hon är fan inte amrikanare, hon är bara en utbytesstudent, så ge er förfan!

2011-10-17 @ 16:07:35
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0