oh my fucking mother fucka god damn it holy cow

gick upp klockan 9 idag, forsta gangen jag sovit sa lange pa typ en helg, brukar oftast vakna runt 7-8! men jag at frukost, satte mig med laxorna direkt. sen vid elva borjade jag skriva pa min debatt jag ska ha imorgon! blev klar for en timm sedan!! har i princip jobbat pa den hela dagen, oh my god i hate my topic! min topic ar "Should the treaty of versailles been passed by the U.S. government? och jag ar for det, alltsa jag tycker att det skulle gjort det! men nu ar jag klar och redo for morgondagen! satter alarmet pa 6.10 A.M. sa jag kan duscha i 30 min, farligt att duscha nar man ar utbytesstudent forresten, mycket tankar och hemlangtan da! hors imorgon!! godnatt ♥
Instagram!
Saga, haha vada andfadd?
Uncle Alex, jaaa jag vet! klart jag saknar dig!!

Kommentarer
Postat av: mamma<3

Min fina tjejja.

2011-10-17 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0