oktober

oktober? really? haha 30 grader varmt idag, herrejesus. lite knepigt att se orang/roda trad ute och over 20 plus i oktober, men men. vintern kommer bli kallare an eran sa var inte for avundsjuka! i skolan sa har alla itads denna veckanb, eller tisdag, onsdag och torsdag. det ar som nationella, och eftersom inte jag behover ta dom sa far vi utbytisar sitta i free och plugga i tva timmar. haha chill chill. maste bara beratta om comp ocksa, composition alltsa, eller alltsa engelska. iallafalla sa haller vi pa i grupper nu, man ska ratta varandras brainstorms (typ uppsatser men pa ett knepigare satt) osv. jag ar med daniel, colten, matt och curtis. skoooonare grupp far man leta efter. curtis ser bokstavligen ut som en nallebjorn, haha sjukt go. haha han hade tillcohmed stavat sitt namn fel pa sin uppsats, haha cuttis ist for surtis. visst det var ju bara slumpen att han rakat skriva fel, men still funny! och matt. omg vad ska jag borja? han ar bara sa hila go och skon, lite storre kille och ah helt sjuk go! han kallas aven for sweaty, hehe. sen colten och dan, colten star jag ju typ narmast har, som kille sa det var alltid kul att ha han i min grupp!
och idag pa practise sa var Mrs. G valdigt frustrerad. for att precis innan start igar nar vi skulle springa sa hade molly fragat en annan coach hur vi skulle springa, och da hade han sagt till Mrs. G att hon borde coacha sina "elever" istallet for han. sa hon tvinga oss att springa pa track. hon ville fa nagra snabbare ocksa, eller sjalvklart alla men vissa ar for langsamma (glad att det inte ar jag) sa vi fick springa 1 mile, 3 ganger. mitt mal var att springa en mile pa 9 min. typ 1.6 km, visst det klarade jag latt. sprang pa 8.20 men sedan borjade jag fa kvaljningar igen, fick det gar och i lordags pa meetena ocksa. typ nar jag sprungit till finish sa fragade folk mig om jag maste spy, for fick kvaljningar hela tiden. haha kul. men det ar bara for min cold. tror inte jag ska ga till practise imorgon. ska forsoka bli frisk men det gar ju inte nar jag har traning varje jakla dag. juste, har tva meet kvar, sen slutar typ cross country sasongen. sa jag och nagra andra tjejer skrev upp for basket, lol. haha vet inte om jag kommer ga hela sasongen men ska testa nagra ganger, har ju spelat ett ar tidigare. sen i var sa blir det soccer. men som sagt, vill ju trana i vinter ocksa sa basket far det bli! i var ska jag nog aven forsoka hinna med cheerleading ocksa :) aja nu ska jag gora laxor, sedan kanske gora pannkakor. dom har gasol spis sa vet inte om jag ska riskera att brinna ner huset eller inte, tror jag ska forsoka. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0